Oon aivan stanan väsynyt tänään :D Menin viime yönä taas vaihteeks iha sairaan myöhään nukkuun ja siis nukuin jonkun 6 tuntia. Sit näin viel jotain aivan uskomattoman kreisiä unta jostain asuntolaivasta :D Ei mulla kans kyl hyvin mee :D Koulussa sai taas tänään haukotella jo heti aamusta lähtie.

Aamulla piti ne pr-tilaisuusjutut esitellä koulussa ja kyllä pisti vihaks, ku se opettaja sivuutti mun työn ihan kokonaan. Ei siis antanu mitää palautetta, vaik kaikille muille anto :E Onneks se oli nyt viimenen kerta, ku oli tota opettajaa ikinä :D Ehkä se saa sen anteeks :P Vaik en kyl enää jaksa hymyillä sille :P

Matikas vihdoinki tajusin jotai siit excelist :D Ehkä on ees pieni tsäänssi päästä keskiviikkona kokeesta läpi. Huomenna ois joku sisäisen laskentatoimen koe. Sit jos niist selviää, ni vois oikeesti alkaa työstään vihdoin sitä opinnäytetyötä :D Vaik ei tuukka kesää siit. Kauheeta, ku nää päivät vaa kuluu, eikä löydä ees työssäoppimispaikkaa.

Mun paras kaveri tuli heti suoraa koulusta tänää meille. Tai no ajoin tost kaupan kautta. En asu kovin isossa paikassa, ni tääl likipitäe kaikki tuntee toisensa. Vaik voin kyl kertoo, et minä en täält läheskään kaikkia tunne, vaikka pärstä oliskin tuttu. No käytän tästä parhaasta kaverista nimeä Henna (joka ei siis ole mikään oikea nimi, niinkun ei mikään muukaan ole). No Henna sano sitte "zau" mulle, ku menin sinne kauppaa ja se jäi autoo. No sit sattu ehkä kuulee 2 miestä sen, ku ne oli kaupan ovella. No sit ne jäi pitää sitä ovee auki mulle ja tuijotti iha tyhmänä sinne autoon. Ei tajunnu yhtää miks ne sillee kyyläs. Eikö sit tuntenu meist kumpaakaa..siis Hennaa ny ei pitäiskä tuntee, mut siis... Ehkä luulivat lesboiks :D Tai sit muute vaa luuli, et Henna puhu niille.. No oli outoo kuitenki.

Luettii sit siihe kokeesee, vaik ei siit meinannukka tulla mitää, ku alettii muistelee lukioo. Sit mietittii jotai mun entisii ihastuksii...niiku niil nyt enää ois mitää välii, ku oon iha onnellinen nytkin :) Huomenna ois sit jo perjantai. Vituttaa kyl nyt jo, viikonloppu varmaan taas iha perse. Mitää tuu kuitenka tehtyä :D Nukuttuu vaan iha stanan myöhää :D Ja sit taas yöllä tulee kuiteki valvottuu, oli sit himas tai ei :P

Mut siis kaikista omituisimpia on kyl miehet, en vaan voi ymmärtää niitä. Mitä hittoo ne oikee haluaa aina? Ois pirun kiva pääst niitte pään sisää :D Ehkä tilitän enempi tostaki aiheesta sit joskus. Kai tää nyt jo ehkä riittää tältä päivältä :D

Tänää salee aikasemmi nukkuu ku eile. Ei tätä oikeesti kyl muute jaksa mitenkää. Ajan koht kuiteki päi jotai puuta, jos en nuku tarpeeks :S